Twój biznes jest unikalny – im mocniej podkreślisz jego wyjątkowość, tym szybciej zyskasz rozpoznawalność wśród klientów.

Projektowanie i tworzenie stron www

Domenę i hosting kupujemy na dane Klienta, dzięki temu Jesteś ich jedynym właścicielem Za stronę www płacisz tylko raz. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat z tytułu tego, że strona funkcjonuje.

Na stworzone przez nas strony www wdrażamy system zarządzania treścią CMS, strony dostosowujemy do RODO, zapewniamy indywidualną grafikę oraz przystosowujemy je do urządzeń mobilnych typu smartfony, tablety.

strony internetowe

INTUICYJNY EDYTOR

Gwarantujemy prostą i samodzielną
edycję strony internetowej  poprzez system CMS.

reklama w internecie

INDYWIDUALNY PROJEKT

Wygląd twojej strony internetowej jest dostosowany do Twoich potrzeb.

sklep internetowy

DOMENA, HOSTING, SSL W CENIE

Rejestrujemy i konfigurujemy domenę Twojej firmy, Zapewniamy bezpieczeństwo, szyfrowane 

strony internetowe

MAPA STRONY

Zwiększ widoczność marki. Dopasujemy najlepszą strategię! Kompleksowa obsługa. Skuteczna komunikacja.

strony internetowe

OPTYMALIZACJA SEO

Procesy zmierzający do osiągnięcia przez strony internetowe jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych

profesjonalizm

BEZPŁATNE AKTUALIZACJE

Na każdym etapie tworzenia strony internetowej, możesz się skonsultować i wdrożyć swój pomysł na stronę

FAQ

Najczęsciej zadawane pytania

STRONY INTERNETOWE

To ile trwa tworzenie strony internetowej w dużej mierze zależy od specyfikacji projektu oraz terminu dostarczenia treści przez Klienta, zrobienie strony np. wizytówki zazwyczaj trwa około 7 do 10 dni. W większości przypadków bezpiecznym określeniem terminu realizacji będzie przyjęcie okresu do 1 miesiąca od akceptacji projektu do pełnej funkcjonalności serwisu.

  • opis firmy – witryna będzie ściśle związana z działalnością przedsiębiorstwa, więc musi jej projekt musi być spójny ze specyfiką danej branży,
  • funkcja – ważne jest określenie charakteru strony internetowej (informacyjny, wizerunkowy, promocyjny, sprzedażowy, etc.),
  • grupa docelowa – ustalenie grona odbiorców naszych produktów i usług pozwoli dostosować do nich treści w serwisie,
  • oczekiwania – warto określić, jaki jest przewidywany budżet na budowę nowej witryny oraz termin, w których chcielibyśmy ją uruchomić,
  • opis usług – nawet krótkie opisy na stronie mają swoje zadanie i cel. Mają przyciągnąć uwagę odbiorcy, zatrzymać go na dłużej i pomóc w decyzji o zakupie.
  • grafiki – Mogą to być np. fotografie z wykonanych prac, listy intencyjne, certyfikaty, nagrody, logotypy, zdjęcia asortymentu, zdjęcia budynku Twojej firmy.

Celowo na stronie nie podajemy cen tworzenia stron internetowych. Każdy projekt strony wyceniany jest indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania projektu i przewidywanych funkcjonalności. Aby otrzymać wycenę strony internetowej, zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub poprzez formularz kontaktowy.

 

Responsywna strona internetowa stworzona jest w taki sposób, aby prawidłowo wyświetlała się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Niezależnie, czy użytkownik będzie korzystał z niej na komputerze, tablecie czy smartfonie, strona wyświetli się w sposób dostosowany do ekranu urządzenia. Strony responsywne cieszą się coraz większą popularnością w oczach wyszukiwarki Google a ilość urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu rośnie, dlatego warto zadbać o swoich potencjalnych klientów.

 

Rozwój strony www, bloga firmowego, landing page czy sklepu internetowego nie wymaga już specjalistycznej wiedzy na temat kodowania w HTML, CSS czy JavaScript. Podstawowa znajomość tych języków jest z pewnością przydatna, lecz nie musisz się tym martwić. Pomocny okazuje się CMS, czyli system zarządzania treścią. Na co pozwala to oprogramowanie?

  • Publikowanie treści na stronach.
  • Łatwe wprowadzanie modyfikacji.
  • Optymalizację SEO.
  • Lepszą analitykę.
  • Szybką zmianę layoutu.
  • Moderowanie komentarzy.

Zaletą jest możliwość korzystania z niego przez osoby nietechniczne. Wśród najpopularniejszych systemów CMS obecnie jest: WordPress. Dzięki dodatkowym wtyczkom możemy w prosty sposób rozbudowywać naszą stronę www o kolejne moduły i zwiększać jej funkcjonalność.

Profesjonalny system zarządzania treścią jest niezbędny dla każdego, kto chce prowadzić własny serwis internetowy. Łatwość obsługi i intuicyjny interfejs tych rozwiązań sprawia, że mogą z nich korzystać również osoby niemające doświadczenia w budowie stron.

To zależy od strony, którą klient chce przebudować, także od sposobu oraz technologii użytych w procesie tworzenia. Każde rozwiązanie można przebudować, ale nie zawsze jest to opłacalne. Często okazuje się, że zaprojektowanie nowej witryny będzie tańsze. Taka kalkulacja powtarza się często w przypadku, gdy klient chce wyposażyć obecną witrynę w wersję mobilną. Ostateczne możliwość przebudowy obecnych rozwiązań można określić po zapoznaniu się z oczekiwaniami klienta.

 

Na wszystkie wykonane strony internetowe udzielamy darmowej, 12-miesięcznej gwarancji poprawności funkcjonowania, wykonane przez nas strony internetowe traktujemy bardzo personalnie dlatego jeżeli klient chce zmienić coś drobnego, poprawić czcionkę czy dodać komunikat na stronie nie pobieramy przy tym żadnych dodatkowych opłat.

Proces pozycjonowania strony internetowej jest procesem trudnym i długim. Na cenę usługi wpływ ma jakość wykonania pozycjonowanej strony oraz przeprowadzona na początkowym etapie analiza konkurencji. Cena jest też zależna od wybranego modelu rozliczeń.

 

Często można spotkać się z pytaniem, czy każda firma potrzebuje strony internetowej. Okazuje się, że każde przedsiębiorstwo może czerpać korzyści z obecności w internecie. Dlaczego warto posiadać witrynę swojego biznesu?

  • Wiarygodność – wielu klientów szuka rozwiązania swoich problemów głównie w sieci, a fakt znalezienia Twojego serwisu uwiarygadnia prowadzoną działalność.
  • Łatwa komunikacja – umieszczenie na stronie www zakładki z podstawowymi danymi kontaktowymi pozwala na szybkie skontaktowanie się z Tobą albo zlokalizowanie siedziby firmy.
  • Prezentacja oferty – witryna ułatwia zaprezentowanie oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów i usług.
  • Możliwość ekspansji – stworzenie wielojęzycznego serwisu pozwala na łatwe budowanie swojej marki na zagranicznych rynkach.

Dlatego zbudowanie strony internetowej własnej firmy umożliwia łatwiejsze dotarcie do potencjalnych klientów, którzy są obecni w internecie.

Scroll to Top