Reklama w internecie
Reklama w internecie
Reklama ma sprzedawać! Trudno się nie zgodzić z tym zdaniem. wychodzimy jednak z założenia, że reklama w mediach społecznościowych powinna mieć o wiele szerszy kontekst. Uważamy, że jej zadanie to także pozyskiwanie kontaktów, umocnianie marki oraz rozpoznawalność wśród potencjalnego klienta.
Łączna liczba polskich użytkowników takich platform jak facebook, instagram, linkedin jest imponująca. Blisko 36 miliony kont to ogromny potencjał, który pomożemy Ci wykorzystać.
- KAMPANIA GOOGLE ADS I FACEBOOK ADS
- SOCIAL MEDIA FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN
- E-MAIL MARKETING
- POZYCJONOWANIE
- ZGODNOŚC Z RODO
- OPTYMALIACJA SEO I MAPA PRODUKTÓW
- REKLAMY BANEROWE
- MOBILNY MARKETING
- GOOGLE MOJA FIRMA
- CONTENT MARKETING
- BIZNESOWE KATALOGI
- LINKI SPONSOROWANE
POZYSKIWANIE KLIENTÓW
Zdobądź nowych klientów
i popraw współpracę z obecnymi, zadbaj o relacje oraz pokaż się światu.
GENEROWANIE SPRZEDAŻY ONLINE
Zwiększanie zasięgu, kierowanie ruchu na stronę www, sprzedaż produktów z katalogu i zwiększenie sprzedaży
ZWIĘKSZENIE SPOŁECZNOŚCI MARKI
Zbudujemy zaangażowaną społeczność wokół brandu i produktów, pokażemy Twoja markę w internecie
FAQ
REKLAMA W INTERNECIE
Linki sponsorowane czyli (google ads) to najskuteczniejsza reklama w internecie, tak jak dawniej popularne były różne banery, kanały reklamowe, czy reklama w odbiornikach radiowych czy telewizyjnych tak obecnie w sieci zastępuje to google ads. Dzięki tej usłudze promocja firmy dotrze do osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy, co pozwoli zwiększyć szansę na pozyskanie nowych Klientów. Reklama w wyszukiwarce opiera się na mechanizmie działania samej wyszukiwarki – użytkownicy wpisują w Google każdego dnia miliony zapytań. W odpowiedzi otrzymują propozycje stron, na których według kryteriów przyjętych przez Google znajdują się interesujące ich informacje. Istnieje kilka sposobów, by internauci korzystający z wyszukiwarki trafili właśnie na Twoją witrynę.
Stworzymy fanpage Twojej marki, gdzie zajmiemy się promowaniem oferty, budowaniem relacji z Klientami oraz publikacją interesujących treści, będziemy promować twoją markę lub produkt w grupach społecznościowych oraz poprzez posty. Reklama w Internecie, a dokładniej w mediach społecznościowych, może występować w formie organicznej (szeptanka, social listening) i płatnej. Tylko regularnie prowadzone fanpage, z ciekawymi i wartościowymi informacjami, są w stanie przynieść wymierne korzyści. Intensywność publikacji to temat również zależny od specyfiki danej branży i sezonowości. Jeżeli chodzi o Facebook’a, dobrą praktyką w branżach usługowych jest publikowanie od 1 do 5 postów tygodniowo. W przypadku sklepów internetowych, może to być nawet kilka postów dziennie.
Remarketing (lub retargeting) to rodzaj reklamy internetowej, która podąża za użytkownikami i przypomina im o tym, co ich zainteresowało. Statystyki pokazują, że tylko 2% ruchu internetowego konwertuje przy pierwszej wizycie, co oznacza, że 98% użytkowników opuszcza witrynę bez konwersji od razu. Tacy użytkownicy są namierzani po opuszczeniu witryny internetowej, a następnie widzą subtelne wskazówki (reklamy) przypominające o ich wcześniejszym zainteresowaniu.
Prowadzenie bloga firmowego pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku marki i zwiększanie sprzedaży. Jak pokazują badania, firmy prowadzące bloga odnotowują średnio o 67% więcej leadów, od firm, które tego nie robią, jest to bardzo popularna reklama w internecie korzyści wizerunkowe, optymalizacyjne oraz sprzedażowe, które mają długofalowy wpływ na odbiór marki. Przy tym wszystkim, należy pamiętać, że bardzo ważnym elementem jest dostarczanie wysokiej jakości treści. Jeśli konkurencja już napisała na jakiś temat artykuł – napisz go lepiej, ale nie powielaj.
E-mail marketing polega na bezpośredniej wysyłce oferty na skrzynkę mail, zazwyczaj w formie graficznej lub tekstowej z klikalnym linkiem do strony docelowej z ofertą.
Codziennie setki tysięcy osób korzysta z wyszukiwarek internetowych do znalezienia interesujących ich informacji, produktów i usług. Warto zatem zadbać, aby strona Twojej firmy wyświetlała się jak najwyżej i jak najczęściej. W Polsce, z wyszukiwarki Google korzysta ponad 88% internautów, dlatego właśnie na tej wyszukiwarce należy skoncentrować działania.