Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych to inaczej optymalizacja do potrzeb wyszukiwarek i zadawanych za ich pomocą pytań. Jest to jeden z najważniejszych jeżeli nie najważniejszy element budowania marki i marketingu internetowego.

Celem pozycjonowania stron jest pojawienie się konkretnej strony lub podstrony na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. 

Pozycjonowanie strony internetowe

POZYCJONOWANIE STRON

Wdrażamy agresywne techniki SEO, które szybko przeniosą Twój biznes na pierwszą stronę Google, Yahoo i Bing. Skontaktuj się z nami teraz, aby uzyskać więcej informacji.

Pozycjonowanie sklepow strony internetowe

POZYCJONOWANIE SKLEPÓW

Sukces biznesu w internecie zależy głównie od widoczności Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Promocja strony w Google to najlepszy sposób na wysokie pozycje.

Pozycjonowanie lokalne strony internetowe

POZYCJONOWANIE LOKALNE

Pozycjonowanie lokalne to sposób na uwidocznienie Twojej firmy  taki sposób, aby docierać do jak największej grupy potencjalnych klientów w Twojej okolicy.

Pozycjonowanie sklepow strony internetowe

OPTYMALIZACJA SEO

To strategia marketingowa, która pomaga poprawić widoczność, prędkość lub stan techniczny strony internetowej, bloga lub innej witryny internetowej.

Pozycjonowanie fraz kluczowych strony internetowe

POZYCJONOWANIE FRAZ KLUCZOWYCH

Pozycjonowanie fraz powoduje, że Twoja strona pojawia się na pierwszych pozycjach wyszukiwarki pod określonymi słowami kluczowymi.

Link Building strony internetowe

LINK BUILDING

Jeden z kluczowych elementów SEO, budowanie linków polega na uzyskiwaniu linków referencyjnych z innych witryn, które prowadzą do Twojej strony internetowej. 

FAQ

Najczęsciej zadawane pytania
POZYCJONOWANIE

To ile trwa pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego w dużej mierze zależy od kilku zmiennych, SEO to proces, a wynik może pojawić się równie dobrze po kilku dniach, jak i nawet kilku miesiącach, dokładny czas pozycjonowania fraz kluczowych możemy określić po darmowym wykonaniu audytu Twojej witryny internetowej.

Celem pozycjonowania szerokiego jest zbudowanie widoczności strony na dziesiątki fraz. Tak dzieje się, gdy treści strony są dobrze zoptymalizowane, nie tylko we frazy, ale także ich synonimy, w słowa powiązane tematycznie itd. Wystarczy zajrzeć do Google Search Console i sprawdzić, na jakie frazy wyświetlała się któraś z naszych podstron.

Dbamy o to, aby strona była czytelna dla robotów indeksujących Google. Optymalizacja witryny internetowej składa się z kilku etapów takich jak:

dostosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki,
analiza treści kluczowych konkurencji,
optymalizacja techniczna strony lub sklepu internetowego,
ułatwić jej skanowanie i odnajdywanie w sieci czyli tak zwane roboty indeksujące,
Analiza fraz i słów kluczowych,

Skuteczność pozycjonowania można weryfikować w oparciu o metryki typowe dla SEO (pozycje w bezpłatnych wynikach w Google, widoczność, ruch organiczny na twojej stronie), jak i wpływ na realizację celów biznesowych czyli zapytania mailowe lub ilość wykonanych połączeń telefonicznych

Pochodną zmian pozycji strony w google może być również zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Warto również analizować statystyki dostępne między innymi w bezpłatnych narzędziach firmy Google takich jak Search Console, czy bardziej zaawansowanym Google Analytics.

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, wszystko zależy od obecnego stanu witryny, wyznajemy trend minimalizmu w naszych witrynach internetowych dlatego dostosowujemy zrobione przez nas strony internetowe jak i sklepy internetowe do wyników PageSpeeed Insights 

W ramach pozycjonowania stron możemy wprowadzić mniejsze jak i większe zmiany w Twojej witrynie internetowej. Wszystko zależy od aktualnej optymalizacji i dostosowania serwisu do profilu wyników. Głównie są to zmiany w zakresie treści (modyfikacja istniejących i dodanie nowych).

Koszt pozycjonowania twojej strony czy też sklepu internetowego zależy od wielu czynników, usługa pozycjonowania dla każdego serwisu jest wyceniana indywidualnie. Cena naszej usługi wynika z poziomu trudności projektu i pracy jaką musimy wykonać, aby osiągnąć zamierzony efekt.

Przede wszystkim na cenę pozycjonowania wpływa:

branża i konkurencja,
trudność fraz kluczowych,
aktualna widoczność (liczby haseł i ich pozycji),
architektura i zawartość,
profil wyników,
wiek i historia domeny,
unikalność i jakość treści w obrębie witryny.
Ilości i skomplikowania optymalizacji, technicznych

Rozpoczynając współpracę ustalamy wymagany pułap kosztów dopasowany do możliwości klienta i celów biznesowych, naturalnie, nasz klient zawsze ma pełną kontrolę nad kosztami. Przed podpisaniem umowy informujemy, jakie są możliwości i wspólnie dobieramy optymalny model współpracy oraz jednoznacznie określamy budżet.

Scroll to Top