FAQ
FAQ
STRONY INTERNETOWE (faq)
To ile trwa tworzenie strony internetowej w dużej mierze zależy od specyfikacji projektu oraz terminu dostarczenia treści przez Klienta, zrobienie strony np. wizytówki zazwyczaj trwa około 7 do 10 dni. W większości przypadków bezpiecznym określeniem terminu realizacji będzie przyjęcie okresu do 1 miesiąca od akceptacji projektu do pełnej funkcjonalności serwisu.
- opis firmy – witryna będzie ściśle związana z działalnością przedsiębiorstwa, więc musi jej projekt musi być spójny ze specyfiką danej branży,
- funkcja – ważne jest określenie charakteru strony internetowej (informacyjny, wizerunkowy, promocyjny, sprzedażowy, etc.),
- grupa docelowa – ustalenie grona odbiorców naszych produktów i usług pozwoli dostosować do nich treści w serwisie,
- oczekiwania – warto określić, jaki jest przewidywany budżet na budowę nowej witryny oraz termin, w których chcielibyśmy ją uruchomić,
- opis usług – nawet krótkie opisy na stronie mają swoje zadanie i cel. Mają przyciągnąć uwagę odbiorcy, zatrzymać go na dłużej i pomóc w decyzji o zakupie.
- grafiki – Mogą to być np. fotografie z wykonanych prac, listy intencyjne, certyfikaty, nagrody, logotypy, zdjęcia asortymentu, zdjęcia budynku Twojej firmy.
Celowo na stronie nie podajemy cen tworzenia stron internetowych. Każdy projekt strony wyceniany jest indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania projektu i przewidywanych funkcjonalności. Aby otrzymać wycenę strony internetowej, zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub poprzez formularz kontaktowy.
Responsywna strona internetowa stworzona jest w taki sposób, aby prawidłowo wyświetlała się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Niezależnie, czy użytkownik będzie korzystał z niej na komputerze, tablecie czy smartfonie, strona wyświetli się w sposób dostosowany do ekranu urządzenia. Strony responsywne cieszą się coraz większą popularnością w oczach wyszukiwarki Google a ilość urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu rośnie, dlatego warto zadbać o swoich potencjalnych klientów.
Rozwój strony www, bloga firmowego, landing page czy sklepu internetowego nie wymaga już specjalistycznej wiedzy na temat kodowania w HTML, CSS czy JavaScript. Podstawowa znajomość tych języków jest z pewnością przydatna, lecz nie musisz się tym martwić. Pomocny okazuje się CMS, czyli system zarządzania treścią. Na co pozwala to oprogramowanie?
- Publikowanie treści na stronach.
- Łatwe wprowadzanie modyfikacji.
- Optymalizację SEO.
- Lepszą analitykę.
- Szybką zmianę layoutu.
- Moderowanie komentarzy.
Zaletą jest możliwość korzystania z niego przez osoby nietechniczne. Wśród najpopularniejszych systemów CMS obecnie jest: WordPress. Dzięki dodatkowym wtyczkom możemy w prosty sposób rozbudowywać naszą stronę www o kolejne moduły i zwiększać jej funkcjonalność.
Profesjonalny system zarządzania treścią jest niezbędny dla każdego, kto chce prowadzić własny serwis internetowy. Łatwość obsługi i intuicyjny interfejs tych rozwiązań sprawia, że mogą z nich korzystać również osoby niemające doświadczenia w budowie stron.
To zależy od strony, którą klient chce przebudować, także od sposobu oraz technologii użytych w procesie tworzenia. Każde rozwiązanie można przebudować, ale nie zawsze jest to opłacalne. Często okazuje się, że zaprojektowanie nowej witryny będzie tańsze. Taka kalkulacja powtarza się często w przypadku, gdy klient chce wyposażyć obecną witrynę w wersję mobilną. Ostateczne możliwość przebudowy obecnych rozwiązań można określić po zapoznaniu się z oczekiwaniami klienta.
Na wszystkie wykonane strony internetowe udzielamy darmowej, 12-miesięcznej gwarancji poprawności funkcjonowania, wykonane przez nas strony internetowe traktujemy bardzo personalnie dlatego jeżeli klient chce zmienić coś drobnego, poprawić czcionkę czy dodać komunikat na stronie nie pobieramy przy tym żadnych dodatkowych opłat.
Proces pozycjonowania strony internetowej jest procesem trudnym i długim. Na cenę usługi wpływ ma jakość wykonania pozycjonowanej strony oraz przeprowadzona na początkowym etapie analiza konkurencji. Cena jest też zależna od wybranego modelu rozliczeń.
Często można spotkać się z pytaniem, czy każda firma potrzebuje strony internetowej. Okazuje się, że każde przedsiębiorstwo może czerpać korzyści z obecności w internecie. Dlaczego warto posiadać witrynę swojego biznesu?
- Wiarygodność – wielu klientów szuka rozwiązania swoich problemów głównie w sieci, a fakt znalezienia Twojego serwisu uwiarygadnia prowadzoną działalność.
- Łatwa komunikacja – umieszczenie na stronie www zakładki z podstawowymi danymi kontaktowymi pozwala na szybkie skontaktowanie się z Tobą albo zlokalizowanie siedziby firmy.
- Prezentacja oferty – witryna ułatwia zaprezentowanie oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów i usług.
- Możliwość ekspansji – stworzenie wielojęzycznego serwisu pozwala na łatwe budowanie swojej marki na zagranicznych rynkach.
Dlatego zbudowanie strony internetowej własnej firmy umożliwia łatwiejsze dotarcie do potencjalnych klientów, którzy są obecni w internecie.
SKLEPY INTERNETOWE (FAQ)
To ile trwa tworzenie sklepu internetowego w dużej mierze zależy od specyfikacji projektu oraz terminu dostarczenia treści przez Klienta, zrobienie sklepu np. z bazą 5000 produktów trwa około 7 do 10 dni. W większości przypadków bezpiecznym określeniem terminu realizacji będzie przyjęcie okresu do 1 miesiąca od akceptacji projektu do pełnej funkcjonalności serwisu.
- krótki opis działalności lub towarów – witryna będzie ściśle związana z działalnością przedsiębiorstwa, więc musi jej projekt być spójny ze specyfiką danej branży, wyślij brief z opisem firmy a my dostosujemy intuicyjny i przyjazny dla oka wygląd sklepu.
- funkcje sklepu – ważne jest określenie funkcji które webshop ma zawierać, np. czy mają być płatności, połączenie z przewoźnikami(DHL, GLS itd.), czy ma sklep ma być zintegrowany z systemem księgowym lub magazynowym itp.
- grupa docelowa – ustalenie grona odbiorców produktów i usług pozwoli dostosować do nich treści w sklepie przyjazne dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
- oczekiwania – warto określić, jaki jest przewidywany budżet na budowę nowej witryny oraz termin, w których chcielibyśmy ją uruchomić
- rozmieszczenie opisu, stanu, kodów towarów i danych produktowych na kartach towarów oraz podstronach – szablon rozmieszczenia bloków na stronie stosujemy według własnego doświadczenia w tworzeniu sklepów internetowych ale jesteśmy otwarci na różne propozycje jeśli masz swoją wizje rozmieszczenia opisów, zdjęć, czy każdego innego bloku na stronie zrób drobny szkic w dowolnym programie graficznym np. paint a my to wdrożymy na sklep.
Lista funkcjonalności które może zawierać stworzony przez nas sklep internetowy jest ogromna, dlatego indywidualnie uzgadniamy jakie z nich ma posiadać sklep klienta najważniejsze z nich to:
- Płatnośći online np. Przelewy24, Dotpay, Payu itp.
- Połączenie z przewoźnikami np. DHL, GLS, INPOST
- Migracja sklepu z programami księgowymi np. Subiekt, Comarch, Enova itp.
- Naliczanie kuponów rabatowych oraz ich automatyczna wysyłka do klienta
- Możliwość podłączenia dropshippingu (magazyn zewnętrzny dostawców)
- Integracje z allegro, ceneo i inne
- Porównywarki produktów
- Zaawansowane statystyki
Pełna responsywność - Zarządzanie zamówieniami
- Historia zakupów
- Newsletter
To zależy od technologii oraz budowy sklepu który klient chce przebudować, także od sposobu oraz narzędzi użytych w procesie tworzenia. Każde rozwiązanie można przebudować, ale nie zawsze jest to opłacalne. Często okazuje się, że zaprojektowanie nowego serwisu internetowego będzie tańsze. Taka kalkulacja powtarza się często w przypadku, gdy klient chce wyposażyć obecną witrynę w wersję mobilną. Ostateczne możliwość przebudowy obecnych rozwiązań można określić po zapoznaniu się z oczekiwaniami klienta.
Celowo na stronie nie podajemy cen tworzenia sklepów internetowych. Każdy projekt jest wyceniany indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania projektu i przewidywanych funkcjonalności, np. ceny prostych sklepów z podstawowymi narzędziami zrobionych przy pomocy technologii Prestashop lub Woocomerce zaczynaja się już od kwoty 4000 zł netto, ceny sklepów dedykowanych postawionych na serwerze lokalnym z migracją do bazy danych np. MYSQL lub do programu księgowo magazynowego typu Subjekt GT zaczynają się od kwot 8500 zł netto Aby otrzymać wycenę za sklep internetowy zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub poprzez formularz kontaktowy.
(Ceny powyżej są cenami przykładowymi i nie stanowią oferty handlowej )
Na wszystkie wykonane przez nas usługi udzielamy darmowej, 12-miesięcznej gwarancji poprawności funkcjonowania, wykonane przez nas sklepy internetowe traktujemy bardzo personalnie dlatego słuzymy pomocą i nie pobieramy przy tym żadnych dodatkowych opłat.
Często można spotkać się z pytaniem, czy moja firma potrzebuje sklepu internetowego dla swoich towarów lub usług i czy w ogóle się to opłaca. Czasy się zmieniają a świat idzie mocno w kierunku technologii informacyjnej oraz sprzedaży internetowej, wiele firm przenosi swój biznes do internetu dzięki czemu są konkurencyjne w swojej dziedzinie, posiadanie sklepu internetowego nigdy nie przeszkodzi a może tylko zwiększyć obroty oraz zyski dla firmy, jesteśmy jedną z tych firm które rozumieją że biznes ma zarabiać a nie dokładać do interesu dlatego po stworzeniu sklepu zawsze wspieramy oraz dyskutujemy z klientami na temat możliwości oraz rozwiązań do zwiększenia przez nich sprzedaży w swoich firmach.
REKLAMA W INTERNECIE (faq)
Linki sponsorowane czyli (google ads) to najskuteczniejsza reklama internetowa, tak jak dawniej popularne były różne banery, kanały reklamowe, czy reklama w odbiornikach radiowych czy telewizyjnych tak obecnie w sieci zastępuje to google ads. Dzięki tej usłudze promocja firmy dotrze do osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy, co pozwoli zwiększyć szansę na pozyskanie nowych Klientów.
Stworzymy fanpage Twojej marki, gdzie zajmiemy się promowaniem oferty, budowaniem relacji z Klientami oraz publikacją interesujących treści, będziemy promować twoją markę lub produkt w grupach społecznościowych oraz poprzez posty. Reklama w Internecie, a dokładniej w mediach społecznościowych, może występować w formie organicznej (szeptanka, social listening) i płatnej.
Remarketing (lub retargeting) to rodzaj reklamy internetowej, która podąża za użytkownikami i przypomina im o tym, co ich zainteresowało. Statystyki pokazują, że tylko 2% ruchu internetowego konwertuje przy pierwszej wizycie, co oznacza, że 98% użytkowników opuszcza witrynę bez konwersji od razu. Tacy użytkownicy są namierzani po opuszczeniu witryny internetowej, a następnie widzą subtelne wskazówki (reklamy) przypominające o ich wcześniejszym zainteresowaniu.
Prowadzenie bloga firmowego pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku marki i zwiększanie sprzedaży. Jak pokazują badania, firmy prowadzące bloga odnotowują średnio o 67% więcej leadów, od firm, które tego nie robią.
E-mail marketing polega na bezpośredniej wysyłce oferty na skrzynkę mail, zazwyczaj w formie graficznej lub tekstowej z klikalnym linkiem do strony docelowej z ofertą.